Politica service si garantii

Responsabilitatile clientului

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

  • s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
  • numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  • sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
  • produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
  • incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.

Procedura trimiterii produselor in garantie

Inainte de a trimite produsul in garantie prin curier trebuie sa completati formularul de garantie din contul dvs. de client, pagina Garantie produse, unde veti gasi produsele care se afla in termenul de garantie. Veti fi contactat(a) de un reprezentant Atac pentru stabilirea detaliilor acordarii garantiei in cel mai scurt timp. Daca produsul nu se afla in lista va trebui sa ne contactati folosind informatiile din pagina contact pentru a prelua manual infomatiile necesare pentru preluarea in garantie.
NU TRIMITETI PRIN CURIER SI NICI NU VA PREZENTATI LA MAGAZIN/SERVICE CU PRODUSELE INAINTE DE A DISCUTA CU UN REPREZENTANT ATAC.

Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si o copie a certificatului de garantie emis de Atac s.r.l. care insoteste factura sau este transmis online, via email, clientului.

Produsele care necesita acordarea garantiei vot fi expediate la adresa de pe pagina contact a site-ului cu mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENT GARANTII".

Departamentul de Service / Garantii

In cazul in care optati pentru expedierea printr-o firma de curierat rapid puteti apela la Fan Courier si solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastra. Este foarte IMPORTANT sa mentionati pe scrisoarea de transport mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE GARANTII". Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.

Plata transportului pentru produsele trimise in service (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in sarcina Atac s.r.l.; expedierea se poate face doar prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier sau alta firma agreata de Atac s.r.l.. In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata sau abuziva, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Mentiuni Importante

Pierderea certificatului de garantie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. In cazul in care nu ai primit alaturat facturii sau pe email certificatul de garantie aferent acesteia emis de Atac s.r.l. il poti solicita oricând la adresa: comercial@atacpc.ro. Pentru a va retrimite certificatul de garantie este necesar sa ne comunicati: numar factura, titular, adresa de mail.

In cazul foliilor de protectie pentru telefon (indiferent de materialul din care sunt confectionate) garantia se acorda doar daca produsul a fost montat intr-o unitate GSM autorizata. In acest sens se va prezenta o copie a bonului fiscal/facturii care atesta acest lucru.

Atentie!!! Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse / pierdute in timpul operatiunilor de service. Va recomandam realizarea de back-up periodic si obligatoriu inainte de a trimite dispozitivul dvs. in service.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau daca intruneste conditiile de garantie / care este perioada de garantie si contactandu-ne folosind informatiile din sectiunea contact

.

IMPORTANT

Garantia produselor nu este transmisibila.
Atac s.r.l. are obligatie contractuala doar fata de titularul facturii de achizitie.
NU TRIMITETI PRIN CURIER SI NICI NU VA PREZENTATI LA MAGAZIN/SERVICE CU PRODUSELE INAINTE DE A DISCUTA CU UN REPREZENTANT ATAC.